Almanya Başbakanı Angela Merkel’in, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) bulaşan doktoruyla temasta bulunması üzerine yaptırdığı Kovid-19 testi negatif çıktı.
Alman Hükümet Sözcüsü Steffen Seibert, Alman Haber Ajansına (DPA) yaptığı açıklamada, “Bugün (Merkel’e) yapılan test negatif çıktı” ifadesini kullandı.
Seibert, Merkel’e gelecek günlerde başka testlerin de yapılacağını belirtti.
Seibert, bugün düzenlenen basın toplantısında evde karantinada bulunan Merkel’in durumunun iyi olduğunu, bugün telekonferans yoluyla katıldığı kabine toplantısına başkanlık ettiğini dile getirmişti.
Başbakan Merkel, 20 Mart Cuma koruyucu amaçla zatürre aşısı yapan doktorunun Kovid-19 testinin pozitif çıkmasının ardından dün kendisini tedbir amacıyla evinde karantinaya almıştı.
Gent şehrinde park kontrolleri geçici olarak durduruldu
1
Belçika’da 3 seçim bölgesinde oy kullanılacak
110242 kez okundu
2
Belçika’da İnternette çıplak resimleri paylaşılan 14 yaşındaki kız çocuğu intihar etti
46571 kez okundu
3
Boşanma davasında eşlerin Türkiye’deki banka hesapları paylaşılır mı?
45778 kez okundu
4
Gent şehrinde Bulgaristan asıllı 2 Türk genç trafik kazasında yaşamını kaybetti
44194 kez okundu
5
Türk Genci İfade Vermek İçin Gittiği Polis Bürosundan Bu Halde Çıktı
38685 kez okundu