Gökçe Öztürk’ün Gerçek Hikaye Dizisi – Hediyenin Böylesi

4 Aralık 2014
0 Yorum Yapıldı Yorum Yaz
1729 defa okundu. defa okundu.
Gökçe Öztürk’ün Gerçek Hikaye Dizisi – Hediyenin Böylesi

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

HEDİYENİN BÖYLESİ

Sabah öyle heyecanlı uyandım ki, durumu eșime çaktırmadan onu ișe yolcu ettim.

Kahvaltıdan sonra hemen evimi temizleyip en sevdiği yemeği pișirmek için alıșverişe çıktım. Tabi çıkarken de onun için çok değerli olan Beșiktaş’ın 100.yıl formasınıda aldım yanıma.

O forma iҫin İzmir’de sabah’ın ҫok erken saatlerin de kuyruğa girmişti. Anlattığına göre akşam 19.00 de gelmiști eve, ‘ҫok bekledim hatun ama değdi’ demiști. Çünkü o formada bügüne kadar Beşiktaş’da oynayan bütün futbolcuların ismi yer alıyordu. Hikayesini dinledikten sonra bende çok etkilenmiștim.
Hemen bir fotoğrafcıya gittim, sağolsun kadın beni kırmayıp özenerek büyük cam bir ҫerceveye yerleștirdi. Arka planı siyah ve ҫerçevenin kenarlarını parlak beyaz seҫtik. Kadın hatta çok begendi ve resmini çekti. Hem çalıştık hem de ona bir kez daha Beșiktaş’ı anlattım. Ne yapayım Beşiktaş’ı anlatmak, onu yașamak, Beşiktaş’lı olmak beni çok mutlu ediyor.

Güzel bir hediye paketi yaptık beraber .

Sonra markete ve balıkçıya gittim en sevdiği balığı aldım eve geldim, önlüğümü taktım ve İlham İrem dinliyordum. Çünkü İlhan İrem bizim iҫin çok önemliydi. Biz onun şarkılarıyla birbirimizi tanımıştık. Ôzellikle ‘anlasana’ şarkısı bizim şarkımızdır.

Evet çupra hazır, mezeler harika, masa hazırlandı ve en son mumları yakacağım.

Hemen giyindim süslendim, gözlerim saat’te 10 dakika sonra gelecek hayatımın anlamı. Tam bügün 5 senelik evliliğimizi kutlayacağız. İlk gün kadar heyecanlı bir bekleyiş iҫindeyken, arabamızın sesini duydum. Elimde ҫakmakla bekliyorum zile basmasını ama gözüm bir anda arabaya kaydı. Arabanın arkasından büyük beyaz bir kutu çıkardı. Bu beni daha da çok heyecanlandırdı. Hem merak iҫindeyim kutuda ne var diye, hemde acaba benim hediyemi beğenecekmi merakı içindeyim.

Ve o an zil ҫaldi, ben hemen önce mumları yaktım sonra kapıyı açtım.

Așkım hoş geldin dedim, hoșbuldum canım dedi. İçeriye girdi ve masayı görünce ‘ben ne unutum Allah beni kahretsin’ dedi. Sonra elindeki o koca kutuyu saklama çabaları anlatılmaz, yașanır ancak.

İyice bozuldu rengi attı. ‘Biliyorum doğum günün değil, ben kesin evlilik yildönümünü unuttum’ dedi. Ama halen o kutuyu nasıl saklasa çabalarında, ‘bende yok canım șaka yapma ne unutması o kutu ne o zaman’ dedikten sonra, ‘klozet kapağı’ dedi!!!

Benim halimi gözünüzün önüne getirin lütfen! şu anda ben olsam, kafasında parçalardım diyenleri duyar gibiyim. Evet 2 aydır al dediğim tuvalet kapağını o gün getirdi…

Ama ben öyle yapmadım, özenle hazırladığım hatta arabama sığmadığı iҫin bir arkadașımı tam 2 saat beklediğim o hediye yi verdim. Görünce gözlerindeki sevinҫ, şaşkınlık, kızgınlığımı hemen aldı. Defalarca teșekkür etti.

Reklamlar

BELEMTÜRK TV CANLI YAYIN

Ferah 2024Çağrı İnşaateau.de.montagne2Av.Ercan TOKBAKKERIJ
YORUMLAR Bu Yazıya Henüz Yorum Yapılmadı.. Belki İlk Yorumu Sen Yapmalısın..